sobota, 28 lutego 2015

Marzec - plan pielęgnacji

Hej Kochani,
Dzisiaj pragnę pokazać Wam mój plan pielęgnacji na najbliższy miesiąc- marzec.
Postanowiłam, że stworzę taki post bym mogła sama się skontrolować i spróbować jak dana pielęgnacja na mnie działa (bądź i nie..), a także dać Wam inspirację do stworzenia własnego planu, a może pokazać kosmetyki, których nie znacie. 



Do każdego etapu dodam króciutki opis i link (z wizazu) do danego produktu :)

Zacznijmy po kolei

1. OLEJOWANIE



gliceryna (kilka kropel zmieszanych z wodą w postaci mgiełki, przed nałożeniem oleju)
olejek z Yves Rocher (odbudowujący, do włosów bardzo suchych lub kręconych) 
- odżwyka Garnier olejek awokado i masło karite (używam go do emulgowania oleju, nie sprawdził się jako odżywka..)

2. MYCIE



- szampon Babydream ułatwiający rozczesywanie (do mycia co drugi dzień)
- szampon Farmona ,Herbal Care, skrzyp polny (do oczyszczania raz w tygodniu)  

3. ODŻYWIANIE 1 - odżywki



- odżywka Nivea Long Repair  
- emulsja do włosów Gloria (do odżywienia skalpu; naprzemiennie z nivea)

4. ODŻYWIANIE 2 - maski



- Biovax latte z proteinami mlecznymi 
- Kallos algae (naprzemiennie z biovaxem)
- mocznik 
- witaminy all in one (zmieszane z maską)

5. PŁUKANKA



- Płukanka octowa z malin Yves Rocher (zapach <3 )

6. WCIERANIE

- Gloria, Malwa woda brzozowa  (mój absolutny HIT ! )

6. ZABEZPIECZANIE 



- olej z pestek śliwki
- jedwab CHI ( na końcówki z olejem z pestek śliwek)
- Gliss Kur Hair Repair ekspresowa odżywka regeneracyjna b/s (na całą długość włosów)

7. CZESANIE



- grzebień z szeroko rozstawionymi ząbkami
- Tangle Teezer 
- szczotka z włosia dzika 

8. Suchy szampon w sytuacji awaryjnej 



- Batiste tropical (tylko przy głowie)



Jak tylko będę w stanie jak najszybciej dodam zdjęcie włosów przed , a na początku kwietnia po i zrobię podsumowanie całego miesiąca. Mam nadzieję, że uda mi się trzymać tego co zamierzyłam, już nawet resztę kosmetyków odłożyłam w inne miejsce, żeby nie kusiło.. :)


Trzymajcie za mnie kciuki ! :))


Pozdrawiam Was cieplutko,

ZozOla :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz