środa, 18 marca 2015

Projekt SASZETKA


Saszetka - mała, poręczna i tania rzecz. :)

Pewnie każda z Was ma w swojej włosowej (i nie tylko) kolekcji saszetki danych produktów. Często kupujemy je zachęcone opiniami na temat danego kosmetyku, a czasem tylko z czystej ciekawości. A może akurat dostaliśmy ją "w gratisie"?
W mojej kolekcji zebrało się ich już trochę,  a ja zamiast je używać to dokupuję nowe.. Zaczął mnie denerwować fakt, że mam ich coraz więcej i nie uzywam, stosuje tylko sprawdzone sposoby, a przecież trzeba poeksperymentować,  żeby nam i włosom nie było nudno :)

Dlatego mam postanowienie, co zrobić,  żeby trochę uszczuplić swoje zasoby - jedna saszetka tygodniowo. Myślę,  że jest to czas optymalny , zwłaszcza,  że włosy myje co drugi dzień, a także z powodu miłości do masek :) co drugie mycie będę używać masek, o których już wcześniej pisałam w planie pielęgnacji na marzec, a właśnie co czwarte mycie użyje saszetki :)
Biovax L`biotica:
1. Keratyna + Jedwab, intensywnie regenerująca
2. Naturalne Oleje , intensywnie regenerująca - argan, makadamia, kokos
3. Intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania 





4. Bielenda, błoto do włosów z glinką ghassoul, nawilżenie i regeneracja
Marion:
5. Koktajl witaminowy do włosów, Repair Complex 
6. Nature Therapy, 60 sekundowa maseczka , ocet z malin, koktajl owocowy
*Maski są otwarte, ale nie używane,  musiałam zaspokoić szalony zmysł węchu :))



Marion:
7. Regenerująca , odżywiająca kolor włosów farbowanych brąz, henna i orzech włoski
8. Laminowanie, płynna keratyna, proteiny pszenicy, kompleks nawilżający
9.  Diamentowy połysk, diamentowy pył,  proteiny jedwabiu, płynna keratyna, witaminy


Będę informować Was na bieżąco czego używam, napisze recenzję danej szaszetki,  a także pokaże Wam jak moje włosy na nią zareagowały i jak wyglądają :)


Zachęcam Was do podobnego eksperymentu , zwłaszcza osoby, które saszetek juz trochę nazbierały ;)


Któraś z Was stosowała te saszetki , lub maski w pełnym wydaniu ? Jak efekty i wrażenia ? :) Co sądzicie o projekcie? 



Pozdrawiam w ten cieplutki, słoneczny dzień ,
ZozOla :)

1 komentarz:

  1. ja stosowałam wyżej pokazane zabiegi laminowania - u mnie sprawdzają się ok
    sądze ze to super pomysł

    OdpowiedzUsuń